Nowa Fanta Tropic tropi lato nad morzem i w mieście
W lipcu ruszają działania PR nowego napoju Fanta Tropic.
07.07.2006 07:08
Kampania PR skoncentrowana będzie wokół hasła „Tropimy lato!”. Obejmie ona konkurs „Tropimy lato w mieście!” oraz nadbałtyckie eventy „Tropimy lato nad morzem!”, z kolorowym autobusem Fanta.
Dzięki licznym zabawom oraz konkursom wewnątrz autobusu, pasażerowie poczują prawdziwą atmosferę gorących tropików – i tym sposobem poznają najlepszy sposób na tropienie lata! Na chętnych czekają kursy polinezyjskiego tańca, konkursy z nagrodami, egzotyczne tatuaże henną, a także lodówka pełna chłodnych, orzeźwiających napojów Fanta. Patronem medialnym autobusu jest Radiostacja - czytamy w komunikacie. Fanta Tropic to nowy napój gazowany, zawierający sok pomarańczowy oraz aromaty owoców passiflory i brzoskwini. Fanta Tropic jest dostępna w opakowaniach o pojemności: 0,5l, 1L i 2L PET. Nowy smak napoju Fanta będzie dostępny w ramach limitowanej serii. Fanta Tropic jest jedynym na polskim rynku znaczącym napojem gazowanym o smaku owoców egzotycznych.
Wprowadzeniu nowego smaku napoju Fanta Tropic będzie towarzyszyć wsparcie w postaci reklamy TV emitowanej od połowy czerwca do połowy sierpnia, reklamy online na młodzieżowych serwisach internetowych oraz na stronie http://www.fantabamboocha.pl/. W miejscowościach nadmorskich pojawi się reklama outdoorowa oraz akcje konsumenckie. W sklepach w całym kraju będą dostępne materiały BTL.
Całość działań PR dla marki Fanta Tropic koordynuje agencja 180 Public Relations.