Norwegię reklamują nagie pośladki

Norweska kampania, której najbardziej rozpoznawalnym znakiem jest zdjęcie nagiego mężczyzny, zdobyła międzynarodową nagrodę dla najlepszego produktu marketingowego roku.

Norwegię reklamują nagie pośladki
Źródło zdjęć: © Terje Rakke/Nordic Life

04.01.2010 | aktual.: 04.01.2010 16:56

Norweski golas podbił serca jury ICCA Best Marketing Award 2009. Na 48 konwencji największej organizacji w branży turystyki biznesowe ICCA (Międzynarodowej Organizacji Kongresów i Konferencji) we Florencji sędziowie przyznali, że choć zdjęcie jest kontrowersyjne, nie można mu odmówić naturalnego uroku.

Fotografia jest częścią kampanii "Norway - for natural reasons" prowadzonej przez Norway Convention Bureau czyli norweski oddział ICCA mającej zachęcić firmy do organizacji kongresów i konferencji w tym kraju. Golas na tle górskiego krajobrazu promuje Norwegię od trzech lat, a przedstawiciele oddziału przyznają, że skutecznie skupił na sobie uwagę prasy, klientów i kolegów z branży turystycznej. Kampanię uznano za bardzo widoczną i charakterystyczną, a twórców doceniono za prosty i genialny pomysł.

Jeszcze kilka lat temu specjaliści od marketingu wieścili rychłe zniknięcie nagości z reklam, jako że golizna opatrzyła się już na tyle, iż przestaje być atrakcyjna. W dużych kampaniach promocyjnych rzadziej niż kiedyś epatuje się erotyzmem. Norwegowie pokazali jednak, że gołe pośladki wciąż mogą przyciągać uwagę.

Norweski oddział ICCA pomaga organizować konferencje i kongresy w 11 norweskich miastach. Jak mówi Elisabeth Bugge z Norway Convention Bureau, Norwegia jest coraz chętniej wybieranym miejscem spotkań, między innymi dla klientów z Polski.

Z Trondheim dla polonia.wp.pl
Sylwia Skorstad

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)