Niestandardowa kampania kinowa marki Acatar Acti-Tabs
Firma US Pharmacia prowadzi niestandardową kampanię reklamową
tabletek na katar Acatar Acti - Tabs.
19.11.2007 08:00
Komunikacja oparta została na spostrzeżeniu, zgodnie z którym sala kinowa jest miejscem, gdzie dolegliwości katarowe stanowią wyjątkowe utrudnienie - zarówno dla osoby zakatarzonej, jak i pozostałych widzów. Dzięki nietypowej kreacji w kampanii udało się osiągnąć efekt zaangażowania widzów. Spot wykorzystuje dźwięk w technologii Dolby Digital bez użycia obrazu. Została w nim "zaaranżowana" rozmowa między widzami - głosy dobiegają z różnych części sali kinowej. Dialog dotyczy kataru, poszukiwania chusteczek higienicznych i oczywiście tabletek na katar Acatar Acti - Tabs, które według jednego z "widzów" są skuteczne i wygodne, a więc stanowią najlepsze rozwiązanie na dolegliwości katarowe.
Dodatkowo podczas wybranych seansów kinowych prowadzony jest sampling chusteczek higienicznych opakowanych w pudełka z logo Acatar Acti -Tabs.
Wartość budżetu kilkutygodniowej kampanii nie została ujawniona.
Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom, a kreację przygotowała agencja reklamowa TBWA Warszawa.