Niestandardowa kampania British Airways
Dom mediowy Optimedia przygotował niestandardową kampanię reklamową linii lotniczych British Airways.
16.10.2006 07:10
Kampania pod nazwą „Londyn zaczyna się w British Airways” ukaże się 16 października br. w bezpłatnym dzienniku „Metro”.
Po raz pierwszy layout przedstawiający samolot British Airways został wkomponowany w tekst redakcyjny „Metra”, w taki sposób, że artykuły otaczają zdjęcie. Dodatkowo na dole strony pojawiła się standardowa reklama informująca o aktualnej ofercie cenowej połączeń Warszawa – Londyn (110 zł) w BA.
Celem kampanii, prowadzonej również na pierwszych stronach pozostałych warszawskich dzienników oraz w Radiu ZET i lokalnych stacjach radiowych, jest poinformowanie o nowej propozycji cenowej British Airways na trasie Warszawa – Londyn. BA, zachowując najwyższej jakości serwis, obniżyły ceny biletów do poziomu, jaki oferują przewoźnicy niskokosztowi. Oryginalna kreacja kampanii przygotowana przez dom mediowy Optimedia powstała w oparciu o formy standardowe stworzone przez agencję reklamową BBH i materiały British Airways.
Działania reklamowe prowadzone będą do 22 października 2006 r.