Niestandardowa akcja promocyjna firmy Corex

W sierpniu ruszyła, przygotowywana od maja, akcja promocyjna firmy Corexpod hasłem: 'Protest przeciwko (nudzie w) szkole'.

Od początku sierpnia w na terenie hipermarketów i sklepów tradycyjnych trwa akcja promocyjna firmy Corex Sp. z o.o. Celem tej komunikacji jest podkreślenie ciekawej i zróżnicowanej oferty szkolnej, przygotowanej przez firmę na sezon szkolny 2006/2007w niekonwencjonalnej, bo kontestującej formie. Kampania „protestacyjna” firmy skierowana jest do szerokiej grupy klientów firmy, głównie zaś do młodzieży szkolnej.

„Produkty szkolne, podobnie jak sama szkoła, nie muszą być nudne i banalne – mówi Katarzyna Kurkiewicz Project Manager Corex Sp. z o.o. – Na fali protestów przetaczających się przez kraj, przygotowaliśmy naszą prowokacyjną akcję,by w żartobliwej i celowo kontrowersyjnej formie zaprotestować przeciwko szarym i nudnym przyborom szkolnym. Produkty dystrybuowane przez Corex charakteryzują się ergonomicznością, estetyką i innowacyjnością, są niezwykle kolorowe i funkcjonalne. Jesteśmy pewni, że każdego ucznia uchronią od nudy w szkole.”

W punktach sprzedaży w okresie od początku sierpnia do końca września 2006 roku pojawiły się specjalne nośniki promocyjne, komunikujące o niestandardowej akcji promocyjnej.W strefach handlowych na terenie hipermarketów: Geant, Auchan, Carrefour, Leclerc, Real, Tesco i Makro Cash & Carry oraz w wybranych sklepach tradycyjnych w całej Polsce, przygotowano następujące materiały POS: - displaye z szyldami zawierającymi grafikę promocyjną naklejki podłogowe - floortalkery- haki impulsowe - naklejki – vlepki naklejki do umieszczania na produktach, informujące o szczególnych cechach danego produktu. Kampanię „protestacyjną” wspiera specjalna mikrowitryna http://www.protest.info.pl/.

W ramach akcji od maja agencja TBWAPR prowadziła działania pod hasłem „protest” skierowanedo prasy kobiecej, młodzieżowej, poradnikowej oraz do wysokonakładowych dzienników ogólnopolskich i regionalnych. Zadaniem agencji było zbudowanie medialnej komunikacji z grupą docelową oraz zainteresowanie przedstawicieli mediów niekonwencjonalną akcją. Do prasy został przesłany specjalny zestaw „protestacyjny”, zawierający szeroką gamę produktów dystrybuowanych przez Corex, wraz z materiałami informacyjnymi na temat projektu.W przededniu inauguracji roku szkolnego do mediów elektronicznych (radio, telewizja), internetowych i prasy codziennej agencja wysłała materiał informujący o kontrowersyjnym proteście wpisując zagadnienie w nurt głębszej tematyki: ekonomicznej, społeczneji psychologicznej, związanej ze szkołą. Dziennikarze byli prowokowani do dyskusji na temat kontestacji szkoły i etyczności tego typu nawoływań w kontekście akcji komercyjnej.

„Konkurencyjność na polskim rynku artykułów szkolnych i biurowych jest bardzo duża – komentuje Jarosław Guc Dyrektor Marketingu Corex Sp. z o.o. – Średnim krajowym firmom, takim jak Corex, niezwykle trudno jest skutecznie rywalizowaćz silnymi, międzynarodowymi potentatami, dlatego też firma próbuje zwrócić uwagę na swoje produkty w niekonwencjonalny, a nawet kontrowersyjny sposób. Niesztampowy przekaz naszej akcji pod hasłem ‘protest przeciwko (nudzie w) szkole’, spotkał się już z dużym zainteresowaniem, zwłaszcza w punktach sprzedaży. W Niektórych sklepach właściciele zaskakiwani byli żądaniami usunięcia kontrowersyjnych materiałów, nawołujących do kontestacji szkoły. Uzyskaliśmy spodziewany odzew z rynku.”

Corex jest jednym z największych importerów i dystrybutorów produktów biurowo-szkolnych w Polsce. W portfolio firmy znajdują się marki: Stabilo, Inoxcrom, Avery Zweckform, Rapid, Maped, Stick`n, Nerchau, oraz Miquelrius.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)