Niebawem nowa stacja dla kobiet
Spółka E! Entertainment wprowadza do Polski nowy kanał tematyczny.
Stacja o znajomo brzmiącej nazwie 'Style' będzie dedykowana
nowoczesnym kobietom, które interesują się modą, trendami czy
kulisami wyższych sfer.
W ofercie programowej nowej telewizji znajdą się wyłącznie amerykańskie programy, bowiem stacja nadawać będzie z zagranicy. Widzowie zobaczą m.in. takie audycje jak "Style Her Famous", "Fashion Police", "Dr. 90210", "Kimora: Life in the Fab Lane", "I Propose", "How Do I Look" czy "Whose Wedding Is It Anyway"?.
'Style' pojawi się w Polsce najprawdopodobniej w październiku br. Na początku jednak nie wszystkie nadawane na antenie kanału programy będą miały polską ścieżkę językową, część z nich emitowana ma być przez pewien czas jedynie w oryginalnej angielskiej wersji.
Nowy kobieca stacja pojawi się w cyfrowej ofercie sieci kablowej Vectra. Możliwe jest, że wejdzie również na platformę Cyfrowy Polsat, gdzie już obecny jest jej siostrzany kanał E! Entertainment. - Obecnie rozważamy ewentualne wprowadzenie 'Style' do naszej oferty - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Olga Zomer, PR manager Cyfrowego Polsatu.
Nowy kanał będzie musiał rywalizować m.in. z TVN Style, szefowa kobiecego kanału TVN nie obawia się jednak debiutu nadawcy. - Rynek jest pojemny, ale bezwzględnie weryfikuje, czego potrzebuje, a czego nie. Polski widz sam zdecyduje, jak nowa stacja wpisze się w ofertę kanałów tematycznych. Nie obawiam sie konkurencji nowej telewizji przede wszystkim dlatego, ze TVN Style jest kanałem polskim, mocno osadzonym w naszych realiach i "szytym na miarę" dla polskiego widza. Nowa stacja będzie natomiast kalką kanału amerykańskiego. Badania focusowe pokazują, że Polki mniej chętnie śledzą programy poradnikowe zza oceanu. Dotyczą one nieco innych realiów niż europejskie, które są nam zdecydowanie bliższe-tłumaczy w rozmowie z portalem Wirtualnmedia.pl Yvette Żółtowska-Darska.
-TVN Style posiada własne formaty o wyrobionej marce. Będzie ich przybywało i juz samo to daje nam przewagę nad kanałami zagranicznymi. Jednak nasza oferta zagraniczna jest również bardzo mocna. Tym bardziej, ze nie jesteśmy ograniczeni do produkcji jednego nadawcy. W TVN Style pokazujemy najnowsze programy różnych telewizji : BBC, ITV, Channel 4 czy amerykańskiej ABC. W ostatnią środę, 22 sierpnia padł rekord oglądalności TVN Style - 0,61% udziału w rynku, w tym prawie 2% w grupie docelowej 16-54. To pozwala nam optymistycznie patrzeć w przyszłość- kończy pewna siebie szefowa TVN Style.