Trwa ładowanie...

Nie tylko Biedronka i Lidl nie chcą już być dyskontami. Teraz także Aldi przechodzi metamorfozę

Surowe wnętrze, wąskie alejki, a na półkach głównie tanie zamienniki normalnych produktów. Wcale nie tak dawno tak wyglądały dyskonty w Polsce, ale obecnie bliżej im do supermarketów, a pod względem oferty, czasem nawet do delikatesów. Teraz w ślady Biedronki i Lidla postanowiła iść inna duża zagraniczna sieć - Aldi.

Nie tylko Biedronka i Lidl nie chcą już być dyskontami. Teraz także Aldi przechodzi metamorfozęŹródło: Shutterstock.com
d2mejyj
d2mejyj

Jak informuje serwis Wiadomości Handlowe, Aldi już zaczął w Polsce wprowadzać nowy format swoich sklepów. Przeobrażeniu uległy już cztery placówki: w Gliwicach, Wrocławiu, Warszawie i Łodzi.

Zmiany zostaną przeprowadzone bardzo szybko - już do lipca wszystkie 124 sklepy Aldiego zostaną dostosowane do nowej koncepcji. Remontowane ma być aż 25-30 placówek tygodniowo.

Wideo: walki w dyskontach. Oto ulubiony sport Polaków

Na czym polegają zmiany? Przede wszystkim chodzi o bardziej przyjazne wnętrze sklepów, które już nie będą utrzymane w obecnym, surowym stylu.

d2mejyj

Zmieniany jest układ alejek, pojawiają się drewniane elementy wyposażenia, więcej światła i kolorów. Wszystko po to, by klient nie odnosił wrażenia, że znajduje się w dyskoncie, lecz w supermarkecie.

Gruntowną zmianę wystroju sklepów firma Aldi Nord zapowiedziała w połowie 2017 roku. Metamorfoza całej sieci będzie kosztować aż 5 mld euro.

Poza zmianą wyglądu swoich sklepów, Aldi planuje także powiększenie zasięgu sieci o kolejne regiony Polski i duże miasta.

d2mejyj
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2mejyj
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj