"Nie traktuj swojego psa jak śmiecia!"
Z początkiem lipca 2007 ruszyła kolejna kampania jaką agencja Grey
Warszawa przygotowała dla Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami (TOZ).
10.07.2007 | aktual.: 10.07.2007 08:35
Kampania porusza coroczny problem porzucania zwierząt przez właścicieli wyjeżdżających na wakacje. Efektem są błąkające, głodujące zwierzęta oraz przepełnione schroniska. Nad kampanią patronat honorowy objął Prezydent RP Lech Kaczyński.
Kampania "Nie traktuj swojego psa jak przedmiot, który w każdej chwili możesz wyrzucić!" ma przede wszystkim poruszyć problem, nawołując do zaniechania takiego postępowania. Drugim celem jest prośba o pomoc - zachęcenie do wolontariatu oraz wsparcia finansowego TOZ, by mogło skutecznie interweniować i zapewnić bezdomnym zwierzętom odpowiednią opiekę.
To już czwarta kampania jakiej dla TOZ w Polsce podejmuje się agencja reklamowa Grey. Pierwsza, pod nazwą "Skazani", odbyła się w 2000 roku, druga ("Prośba") w 2004, a ostatnia ("Samobójcy") w 2006.
Do powstania kampanii Grey i TOZ przyczynili się: studio Graffiti, Efektura, Orka wraz z dużym zespołem produkcyjnym oraz dom mediowy Mediacom. Nad kreacją spotu TV wraz z zespołem kreatywnym Grey czuwał znany polski reżyser Michał Sabliński, a printem zajmował sie Jacek Kołodziejski i studio Laf Production. Głosu użyczyli lektorzy: Daniel Kondraciuk, Arek Jakubik i Paweł Orleański.
Kampania będzie trwać przez całe wakacje - od 1 lipca do 31 sierpnia. Obejmie spoty telewizyjne, radiowe i prasę oraz plakaty i "wizytówki" oparte na layoucie prasowym. Osobą odpowiedzialną za kampanię ze strony klienta jest Wojciech Muża i Piotr Jaworski. Ze strony agencji - Monika Bierwagen, Roksana Odyjas i Agnieszka Roszczęda. Za stronę kreatywną ze strony agencji odpowiedzialna jest Katarzyna Sośnierz, Grzegorz Waliczek, Aldona Mazur i Joanna Krysińska.
Tak jak w ubiegłych latach, wszyscy pracowali charytatywnie.