New Europe Consultancy dla Partner of Promotion
W corocznym raporcie The Holmes Report oceniającym europejskie agencje PR Partner of Promotion otrzymała tytuł New Europe Consultancy of The Year 2005.
To już piąta w ciągu ostatnich trzech miesięcy nagroda doceniająca najwyższy poziom doradztwa agencji.
Zdaniem jury z The Holmes Group agencja Partner of Promotion jest bardzo dobrym przykładem jak wielkiego przełomu w ostatnich latach dokonała branża PR w krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Dzisiaj poziom usług oferowanych przez wyróżniane w European Consultancy Report Card 2005 jest bardzo wysoki i taki sam we wszystkich krajach. Potwierdzeniem tego było zdobycie przez Partner of Promotion w ubiegłym roku statuetki SABRE za komunikację kryzysową oraz znalezienie się wśród pięciu agencji wyróżnionych za najlepsze strategie w Europie.
– Ubiegły rok był niewątpliwie najlepszy dla naszej agencji. Potwierdzają to udane uruchomienie przez nas własnej sieci agencji europejskich oraz otrzymane przez nas ostatnio nagrody – Lider Doradztwa im Eugeniusza Kwiatkowskiego, dwie nagrody w branżowym europejskim konkursie Magellan oraz Złoty Spinacz za działania antykryzysowe dla TUnŻ Nationwide. Razem z Piotrem Talarkiem, Dyrektorem Zarządzającym – jesteśmy niezwykle dumni, że udało nam się razem z naszym zespołem osiągnąć tak wysoki poziom profesjonalizmu, doceniany przez największe autorytety w światowym PR – mówi Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu Partner of Promotion.
Przygotowując raport firma The Holmes Group skontaktowała się bezpośrednio z kilkuset agencjami w całej Europie. Członkowie Jury spotkali się z ponad 80-cioma firmami oraz ponad 100 klientami i ekspertami branżowymi.
The Holmes Group jest wydawcą jednego z najbardziej szanowanych raportów branży PR w USA. Od 16 lat publikuje „PR Agency Report Card”, który jest wyznacznikiem pozycji agencji public relations na rynku. W tym roku, po raz drugi, został opublikowany raport opisujący europejski rynek public relations. – Mamy nadzieję, że Raport dostarczy podstawowych informacji, niezbędnych specjalistom do spraw PR, którzy zmagają się z wyzwaniem komunikowania przekazów firmy i marki w tym jednym z najbogatszych i najbardziej zróżnicowanych rynków świata – mówi Paul A. Holmes, Prezes Zarządu The Holmes Group.