Neuron obsługuje 70‑lecie British Council w Polsce
Neuron Agencja Public Relations rozpoczyna pracę dla British
Council Poland. Umowa obejmuje pełną obsługę public relations.
04.02.2008 08:00
Neuron Agencja Public Relations została wybrana w drodze przetargu, w którym uczestniczyło 6 agencji.
W 2008 roku działania skupią się na wsparciu obchodów 70-tej rocznicy obecności British Council w Polsce oraz komunikowaniu prowadzonych przez tę organizację projektów edukacyjnych, kulturalnych i społecznych.
W ramach przypadającego na 2008 rok siedemdziesięciolecia British Council w Polsce zaplanowanych zostało szereg działań podkreślających tę ważną rocznicę. Od tylu już lat - jedynie z przerwą w czasie wojny - British Council uczy języka angielskiego, promuje osiągnięcia kulturalne Zjednoczonego Królestwa oraz prowadzi projekty służące wymianie myśli, kontaktów i doświadczeń między różnymi krajami. Agencja Neuron odpowiedzialna będzie za wsparcie komunikacyjne wszystkich obszarów działalności polskiej placówki British Council.
Do najważniejszych tegorocznych wydarzeń odbywających się w ramach rocznicy należy niewątpliwie polska edycja organizowanego przez British Council konkursu International Young Creative Entrepreneur.
"Ideą konkursu jest wyłonienie najlepszych polskich młodych przedsiębiorców działających w branżach kreatywnych" - zapowiada Magdalena Kwiecińska, kierownik marketingu w British Council Poland. "To fascynujący projekt i ogromna szansa na promocję polskich firm i ich liderów, a doświadczenia z poprzednich edycji, w których nasi rodacy wygrywali w międzynarodowym finale pokazują, że jest o co walczyć".
W tym roku polska placówka British Council przeprowadzi krajowe eliminacje do siedmiu edycji konkursu w następujących sektorach przemysłu twórczego: muzyki, sztuk wizualnych, scenicznych, mody, wzornictwa, filmu i multimediów. Agencja Neuron będzie odpowiedzialna za obsługę PR wszystkich edycji konkursu.