Netia kontynuuje współpracę z Novem
Netia podpisała bezterminową umowę z firmą Novem na pozyskiwanie
klientów usługi szerokopasmowego internetu - "Szybki Internet
Netii".
26.06.2008 08:00
W ramach kontraktu Novem będzie odpowiedzialny za przygotowanie i realizację internetowych kampanii sprzedażowych Netii, a także dobór mediów z własnej sieci ponad tysiąca serwisów internetowych.
Współpraca między firmami rozpoczęła się w styczniu 2007 roku. Za każdym razem działania reklamowe i sprzedażowe, mające na celu pozyskiwanie klientów dla operatora, były rozliczane wyłącznie za efekt działań Novem. Ten efektywny model rozliczeń (lead generation), podstawowy dla formuły biznesowej Novem, staje się coraz powszechniejszy na rynku reklamy internetowej.
- Według ostatniego raportu International Data Group (IDC) przekazy reklamowe typu "lead generation", opierające się na wynagrodzeniu uzależnionym od konkretnych efektów sprzedażowych osiągną w Stanach Zjednoczonych w 2012 r. wartość 5,9 mld USD (w porównaniu z 2,3 mld USD w 2007 r.). Przewidujemy, że ten rynek także w Polsce będzie się bardzo dynamicznie rozwijał, czego najlepszym potwierdzeniem są szybko zmieniające się preferencje reklamodawców - mówi Jacek Pasławski, prezes Novem.