Największy bilet świata. Czy padnie rekord Guinnessa?

Agencja Cumulus organizuje nowy Rekord Guinnessa

29.09.2005 | aktual.: 29.09.2005 14:41

W najbliższą niedzielę, 2 października, lubelska agencja Cumulus ustanawiać będzie dla swojego klienta MPK Lublin - nowy Rekord Guinnessa w kategorii "Największy na świecie bilet miesięczny". To wydarzenie będzie głównym punktem programu pierwszego w prawie osiemdziesięcioletniej historii Dnia Otwartego w MPK Lublin. Całością prac public relations oraz organizacją eventu zajmuje się agencja Cumulus.

Dla uczestników festynu przygotowano wiele atrakcji. Widzowie będą mieli okazję obejrzenia warsztatów trolejbusowych, w których buduje się nowe pojazdy, a eksploatowane przygotowuje do codziennego wyjazdu na ulice miasta. Zaprezentowane zostaną także stare trolejbusy sprzed pół wieku. Oprócz koncertów przygotowano także konkursy, w których będzie można wygrać np. bilety okresowe MPK oraz nowe maskotki lubelskiego przewoźnika.

- Tym spotkaniem w zajezdni na Helenowie pragniemy dać wyraz naszego poparcia dla idei rozwoju transportu publicznego, jak uczyniliśmy to także 22 września, umożliwiając bezpłatny przejazd posiadaczom samochodów z okazji "Europejskiego dnia bez samochodu" - powiedział Grzegorz Jasiński, prezes zarządu spółki. - Mieszkańcy Lublina będą mogli "od kuchni" zobaczyć, jak funkcjonuje nasza firma, porozmawiać o problemach komunikacji miejskiej.

- Kontaktowaliśmy się z centralą Księgi Rekordów Guinnessa poinformował nas Jan Matysik, dyrektor zarządzający agencji Cumulus. - Uzyskaliśmy zgodę na próbę pobicia rekordu w tej kategorii. Procedury związane z rekordem są bardzo skomplikowane, ale poradzimy sobie - dodaje Matysik. - Chętnie podejmiemy się promocji MPK, jego załogi oraz Lublina tak w Polsce, jak i zagranicą.

Rekordowy bilet będzie wierną kopią używanych na co dzień przez pasażerów MPK. Zostanie wykonany z takich samych materiałów i będzie miał tę samą formę graficzną, jak te używane w rzeczywistości. Wielkość biletu do dnia festynu pozostaje tajemnicą.

- Chronimy się w ten sposób przed ewentualną próbą "przebicia" naszego rekordu przez konkurencyjne firmy - wyjaśnia Marek Bąk, kierownik działu marketingu MPK.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)