Największa promocja cenowa LOT

LOT przygotował największą promocję cenową w swojej w historii. Obejmuje 25 wybranych tras europejskich.

06.12.2006 07:10

Dodatkowo podczas obecnej kampanii zostanie przypomniana oferta dotycząca stałych niskich cen na połączenia krajowe – podano w informacji przesłanej do wortalu Wirtualnemedia.pl.

Promocyjne ceny na połączeniach europejskich – „Łap zimowy odLOT cenowy”Przez cały grudzień 25 połączeń europejskich obsługiwanych przez największego polskiego przewoźnika objętych będzie promocyjną ceną 99 zł (bez opłat i podatków)
w dwie strony. Sprzedaż biletów odbywa się od 5 do 30 grudnia 2006. Liczba biletów w ofercie jest ograniczona. Celem promocji jest realizacja przewodniego hasła LOT – „Podążamy za potrzebami naszych pasażerów” – oraz budowanie wizerunku LOT-u jako przewoźnika posiadającego szeroką ofertę dla każdego, również ofertę o niskich cenach.

Wczoraj rozpoczęła się kampania promująca 'niespotykanie niskie ceny LOT' która obejmuje m.in. reklamy w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, TV4, TVN24, TVN siedem, Polsat, TVP3, pakiety AtMedia i Discovery Media), w radiu (Radio Zet, RMF FM, TOK FM, PIN), prasie (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik, Puls Biznesu, Newsweek), Internecie (Onet, Interia, WP, Gazeta.pl, witryny biznesowe, witryny turystyczne, Gadu Gadu – banner oraz po raz pierwszy wykorzystanie spotu dźwiękowego „Nagłos”), emailing do uczestników programu Miles&More, LOT dla Firm, do bazy adresowej wybranych portali internetowych, broadcast smsowy oraz ekspozycja plakatów w placówkach agentów LOT. Powyższa kampania będzie wsparta działaniami typu ambient. Zostaną ustawione stoiska promocyjne w centrach handlowych w pięciu miastach w Polsce (szczegółowe informacje na drugiej stronie).

Promocją objęte są poniższe połączenia i dotyczą biletów zakupionych w okresie od 5 grudnia br. do 30 grudnia br., na podróże rozpoczęte od 8 grudnia 2006 do 11 lutego 2007.

Warszawa – NiceaWarszawa – LyonWarszawa – AtenyWarszawa – RzymWarszawa – MediolanWarszawa – ManchesterWarszawa – LondynWarszawa – DublinWarszawa – GenewaWarszawa – ParyżKraków – ParyżWarszawa – WenecjaWarszawa - HelsinkiWarszawa – IstambułWarszawa – OsloWarszawa – SztokholmWarszawa – BerlinWarszawa – LublanaWarszawa – WilnoWarszawa – RygaWarszawa – TallinWarszawa – KaliningradWarszawa – SofiaWarszawa – BukaresztWarszawa ST. Petersburg

Stałe niskie ceny na połączeniach krajowych - „Poczuj pociąg do samolotu. Polska już od 58zł w jedną stronę”.

LOT przypomina wszystkim pasażerom o stałej ofercie na połączenia krajowe. Cena biletu LOT-u na podróż do/z Warszawy, Szczecina, Gdańska, Poznania, Wrocławia, Rzeszowa, Krakowa, Katowic, Bydgoszczy, Łodzi, Zielonej Góry zaczyna się od 58 zł w jedną stronę (bez opłat i podatków). Celem kampanii jest utrwalenie wizerunku LOT-u jako linii, która ma ofertę dla każdego, niezależnie od potrzeb i zasobności portfela.

Kampania promująca stałe niskie ceny biletów na rejsach krajowych obejmuje Internet (Interia, WP, Onet, Gadu Gadu Gazeta.pl, PoGodzinach.net, eBilet.pl, WIK.com.pl, Independent.pl, Pora.pl), emailing do adresatów o2.pl, emailing do użytkowników zarejestrowanych na www.lot.com, uczestników programu Miles&More i LOT dla Firm, broadcast smsowy. Powyższe działania także będą wsparte działaniami ambientowymi. Polegać będą one na ustawieniu stoisk w galeriach handlowych w dniach 8-10.12 w Warszawie, Gdańsku, Łodzi i 15-17 grudnia w Warszawie, Krakowie i Katowicach. Na stoiskach zainstalowane będą komputery z dostępem do strony www.lot.com, a hostessy będą informować o zimowej promocji biletów za 99zł i ofercie na połączenia krajowe za 58zł. Akcja w centrach handlowych będzie wsparta informacją w prasie codziennej (Gazeta Wyborcza - dodatki lokalne, Metro, Metropol).

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)