Najlepsze okładki prasowe w 2003 roku
Okładki "Pulsu Biznesu" i "Przekroju"
zwyciężyły w konkursie GrandFront 2003 na najlepszą stronę
tytułową i okładkę, organizowanym przez Izbę Wydawców Prasy.
23.03.2004 19:35
Jednym ze sponsorów konkursu była Polska Agencja Prasowa, której prezes Waldemar Siwiński podczas uroczystej gali w Warszawie wręczył puchar wyróżnionemu dziennikowi regionalnemu - "Dziennikowi Bałtyckiemu". "Puls Biznesu" zwyciężył w kategorii stron tytułowych gazet. "Przekrój" był najlepszy wśród czasopism.
Nadesłane strony tytułowe gazet, zgodnie z wymogami regulaminu, były wydaniami z następujących dni: z pierwszego dnia wojny w Iraku - wydanie z 21 lub 22-23 marca 2003 r.; po referendum akcesyjnym z 7-8 czerwca 2003 r. - wydanie z 9 lub 10 czerwca 2003 r.; oraz dowolna okładka, uznana przez redakcję za najlepszą w minionym roku wydawniczym.
W tegorocznym konkursie wzięło udział ponad 260 okładek gazet i czasopism ogólnopolskich, lokalnych, specjalistycznych, branżowych oraz innych. To dwa razy więcej niż w pierwszej, zeszłorocznej jego edycji. Prace oceniali graficy prasowi, fotografowie i dyrektorzy artystyczni wydawnictw. Oceniano walory graficzne, komunikacyjne oraz innowacyjne.
Najlepsze okładki można oglądać na wystawie pokonkursowej w Domu Artysty Plastyka w Warszawie do 30 marca.