Mundialowe atrakcje w restauracjach Sphinx
W związku z Mistrzostwami Świata w piłce nożnej sieć restauracji Sphinx przygotowała mundialową promocję pod hasłem 'Sphinx świetnie podaje'.
Celem prowadzonych działań jest zachęcenie do przeżywania sportowych emocji w restauracjach Sfinx oraz wzmocnienie wizerunku sieci restauracji.
Aby zachęcić do wspólnego przeżywania sportowych emocji, restauracje Sphinx w całej Polsce zostały wyposażone w telebimy, na których kibice będą mogli oglądać transmisje wszystkich meczów mundialowych. Jednocześnie marketer przygotował dla swoich Klientów specjalna promocję „Sphinx świetnie podaje”. Każda osoba, która w okresie od 9 czerwca do 9 lipca przyjdzie do restauracji Sphinx, aby oglądać jedno ze spotkań Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej i prawidłowo wytypuje wynik meczu będzie mogła otrzymać jedną z 10 tysięcy piłek. Największe atrakcje czekają jednak kibiców podczas rozgrywek z udziałem polskiej reprezentacji. Za każdą bramkę strzeloną przez Polaków Sphinx zafunduje kibicom oglądającym mecz piwo Carlsberg.
Licencja na oglądanie transmisji z meczów zakupiona została od Polsatu Sport. Dodatkowe informacje dotyczące mundialu, promocji oraz wykaz restauracji, w których można obejrzeć mecze znajduje się na stronie internetowej www.sfinks.pl. Promocja komunikowana jest poprzez materiały POS w restauracjach.
Promocja pod hasłem „Sphinx świetnie podaje” stanowi drugą odsłonę całorocznej kampanii wizerunkowej „Większa porcja wrażeń” firmy Sfinks Polska S.A.
Za przygotowanie i realizację całej kampanii dla firmy Sfinks Polska odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska.