MRM Worldwide świadczy usługi doradcze
Agencja wyodrębniła również dział user experience, kierowany przez Eryka Orłowskiego.
Tym samym, dział user experience, obok działu badan i strategii prowadzonego przez Grzegorza Berezowskiego, stał się niezależną jednostka organizacyjną w MRM. W ramach zintegrowanej oferty świadczone są usługi konsultingowe w obszarze strategii i badan marketingowych oraz audytu serwisów i aplikacji internetowych.
„Wyodrębniając usługi doradcze w ramach naszej oferty odpowiadamy na potrzeby rynku. Firmy przykładają coraz większą wagę do kompleksowego opracowania strategii obecności marki w sieci oraz ewaluacji dotychczas prowadzonych działań; swoich oraz konkurencji. Tego typu projekty prowadzimy już od dawna dla naszych stałych klientów. Na tych doświadczeniach zbudowaliśmy kompetencje, które są dodatkowo wsparte wiedzą, doświadczeniem i zasobami międzynarodowej sieci MRM Worldwide", powiedział Marcin Gaworski, dyrektor zarządzający MRM w Polsce.