MRM Momentum zmienia się w Momentum Worldwide
Momentum Worldwide zastępuje MRM Momentum w strukturze McCann Worldgroup.
21.12.2006 07:10
Struktura agencji pozostaje bez zmian.
„W ciągu czterech ostatnich lat firma startująca ze słabej pozycji zdołała osiągnąć status jednej z największych i najbardziej utytułowanych agencji w Polsce”, mówi Igor Kaleński, dyrektor zarządzający Momentum Worldwide”. „Ta zmiana oznacza dla nas, że będziemy jeszcze bardziej korzystać z doświadczeń i możliwości sieci Momentum na całym świecie. Dzięki poleceniu nas przez międzynarodową sieć w ostatnim czasie mogliśmy chociażby wziąć udział w przetargu na obsługę budżetu BTL marek słodyczy firmy Kraft Foods. Skorzystaliśmy z okazji i przetarg wygraliśmy”, dodaje.
Momentum Worldwide zatrudnia ponad 1500 pracowników w 72 oddziałach zlokalizowanych w 49 krajach. W warszawskim biurze pracuje w tej chwili ok. 60 osób.