MPG Mexico zwycięzcą w przetargu Danone Group
MPG Media Planning Network zwyciężyło w przetargu mediowym przeprowadzonym przez Danone Group w Meksyku.
MPG zostało wyłonione najlepszym spośród pozostałych czterech domów mediowych biorących udział w przetargu.
MPG Media Planning posiada wieloletnie doświadczenie we współpracy z Danone Group, rozpoczynając piętnaście lat temu na rynku hiszpańskim i sześć lat temu w Meksyku.
Ostatnio MPG Media Planning wygrało przetarg na obsługę mediową i strategiczną tego Klienta we Francji oraz obroniło swoją pozycję w Portugalii.
Międzynarodowa ekspansja MPG jako partnera strategicznego dla Danone to wynik owocnej i efektywnej współpracy pomiędzy Klientem i siecią MPG - podano w komunikacie.
„Jesteśmy dumni z naszego zwycięstwa. Zdajemy sobie sprawę, że przed MPG stoi prawdziwe wyzwanie. Będziemy kontynuować naszą innowacyjność w tworzeniu strategii mediowych i marketingowych dla Danone. Wierzymy, że podtrzymają one wysoką pozycję marki Danone i każdego z jego produktów”, powiedziała Luis Zubieta, General Manager MPG w Meksyku.