PolskaModa będzie królowała na ulicach Łodzi

Moda będzie królowała na ulicach Łodzi

W kwietniu Łódź stanie się stolicą mody. Po raz szósty w Łodzi odbędzie się Fashion Philosophy Fashion Week Poland podczas, którego poznamy najnowsze trendy na najbliższy sezon jesienno-zimowy. Organizatorzy łódzkiego tygodnia mody wybrali projektantów, którzy zaprezentują swoje premierowe kolekcje w Alei Projektantów.

Moda będzie królowała na ulicach Łodzi
Źródło zdjęć: © WP.PL

Najbliższa edycja odbędzie się w dniach 18 - 22 kwietnia na terenie ŁSSE przy ul. Tymienieckiego.

Irmina Kubiak, szefowa projektu Fashion Philosophy Fashion Week Poland mówi, że na Fashion Week w Łodzi projektanci pokazują swoje kolekcje po raz pierwszy. Dopiero później organizują swoje pokazy w innych miejscach.

W Alei Projektantów zobaczymy kolekcje: Agaty Wojtkiewicz, Bereniki Czarnoty, Bizuu, Grome Design, Łucji Wojtali, Michała Szulca, MMC Studio, Moniki Błażusiak, Moniki Ptaszek, Natalii Jaroszewskiej, Nenukko, Piotra Drzała, Pitchouguina, Violi Śpiechowicz, Wioli Wołczyńskiej.

Wcześniejsze kolekcje tych projektantów mieliśmy okazję podziwiać już w poprzednich edycjach. W tym roku w kwietniu w Alei Projektantów wystąpią także debiutanci: Ewelina Klimczak, Jarosław Juźwin oraz TOMAOTOMO by Tomasz Olejniczak.

W strefie OFF zobaczymy z kolei premierowe kolekcje: Jarosława Ewerta, Konrada Parola, Maldorora oraz Pauliny Plizgi.

Wśród offowych debiutów znaleźli się: Ania Dudzińska, Alexis and Pony, Gregor Gonsior, Ima Mad, Jakub Pieczarkowski, Joanna Startek, Marta Adamiec, Monika Gromadzińska, UDA-a.

Jak zawsze pojawią się goście specjalni tego jednak dowiemy się dopiero w drugiej połowie marca.

Organizatorzy Fashion Week zrobili podsumowanie poprzednich dwóch edycji. Fashion Week jest najbardziej medialnym łódzkim wydarzeniem. Ekwiwalent reklamowy obu zeszłorocznych edycji imprezy wyniósł 18 mln zł, a na temat Fashion Week w radiu, telewizji, pasie i internecie pojawiły się 3.064 publikacje. Najlepszym miesiącem był październik, kiedy łódzkiej imprezie poświęcono w mediach najwięcej miejsca. Gdyby Łódź chciała za nie zapłacić, musiałoby wydać na reklamę ponad 7 mln zł.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)