Mistrzostwom Europy w Łyżwiarstwie z AMS

22 stycznia 2007 roku rozpoczną się Mistrzostwa Europy w łyżwiarstwie figurowym.

AMS objął patronatem to widowisko, które po raz pierwszy odbywa się w Polsce. W połowie grudnia ruszyła promocja mistrzostw na citylightach i billboardach AMS w Warszawie, największe natężenie osiągnie w styczniu 2007.

Kampania została sprofilowana przy pomocy narzędzia informatyczno-plannerskiego TOProfiler. Przy współpracy z organizatorami starannie wybrano target zdefiniowany przede wszystkim w terminach aktywności grupy celowej: kampania jest skierowana do ludzi aktywnie spędzających czas poza domem, interesujących się sportem, rekreacją, uczestników wydarzeń rozrywkowych, o wyższych niż przeciętne dochodach. Aby podkreślić rosnący prestiż Warszawy jako organizatora międzynarodowych imprez sportowych wybrano dodatkowo także miejsca odwiedzane przez przyjezdnych i turystów oraz okolice najważniejszych urzędów.

"Profilowanie kampanii pod precyzyjnie i indywidualnie dobrane miejsca koncentracji grupy celowej to wyjątkowa możliwość zwiększenia prawdopodobieństwa, że przekaz trafi do właściwego odbiorcy. Takie narzędzie jest konieczne przy planowaniu, szczególnie w kontekście nieustannie zmieniającej się infrastruktury miasta - komentuje Marta Grelowska, Prezes Zarządu G&G Brand Consulting – agencji współorganizującej Mistrzostwa".

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)