Międzynarodowa kampania Rohm AND Haas
Mmd Corporate została wybrana przez Rohm and Haas do realizacji międzynarodowego programu w zakresie korporacyjnego PR oraz B2B w Polsce, Turcji i Rosji.
29.11.2006 07:10
Kampania ma na celu wykreowanie oraz wzmocnienie wizerunku Rohm and Haas jako regionalnego inwestora oraz czołowego dostawcy materiałów specjalistycznych dla branży budowlanej, motoryzacyjnej oraz opakowań w Polsce, Turcji i Rosji. Zespołem nadzorującym regionalne działania dla Rohm and Haas jest moskiewskie biuro Mmd, które będzie współpracować bezpośrednio z europejskimi działami komunikacji Rohm and Haas znajdującymi się w Moskwie, Frankfurcie i Coventry w Wielkiej Brytanii.
Komentując, Jean-Francois Mayer, Dyrektor Regionalny na obszar Europy Środkowo-Wschodniej i Turcję, powiedział: “Rohm and Haas zakończył właśnie proces strategicznej zmiany kierunku swojej działalności i koncentruje się obecnie na regionie Europy Środkowo-Wschodniej, który stwarza możliwości rentownego wzrostu. Sieć Mmd pokrywająca całą Europe Środkowo-Wschodnią jest unikalna na rynku PR i daje nam elastyczność w budowaniu naszego programu w innych państwach, przy jednoczesnej centralnej koordynacji obsługi. Odwiedziliśmy biura Mmd w każdym z trzech państw i poznaliśmy lokalne zespoły, których wielu członków posiada już doświadczenie w pracy dla branży chemicznej. Dwujęzyczność konsultantów w polskim, tureckim i rosyjskim biurze Mmd oraz zrozumienie lokalnych uwarunkowań rynkowych dają nam pewność, że strategia oraz proces wdrażania naszego programu będą dopasowane do specyfiki poszczególnych rynków, a mimo to, wciąż będziemy mogli komfortowo porozumiewać się po angielsku, który jest oficjalnym,
korporacyjnym językiem Rohm and Haas”.
Stephen Lock, Dyrektor Regionalny Mmd na obszar Wspólnoty Niepodległych Państw, powiedział: “Sektor chemii specjalistycznej w tym regionie może liczyć na duże korzyści, wynikające głównie z trendów w sektorze wytwórczym. Korzyści są również rezultatem tego, że sektor chemiczny jest istotnym dostawcą surowców do branż takich jak motoryzacyjna, które przenoszą produkcję do państw Europy Środkowo-Wschodniej, charakteryzujących się niższymi kosztami. Co więcej, kraje w tym regionie, na przykład Polska, przeżywają boom na rynku budowlanym, co dodatkowo stwarza ogromne możliwości dla firm chemicznych. Wiele znanych koncernów od lat działa w Polsce, Rosji, czy Turcji za pośrednictwem lokalnych dystrybutorów, ale teraz firmy te odczuwają potrzebę budowania świadomości własnej marki, aby móc skutecznie konkurować na tak dynamicznie rozwijających się rynkach.”