PolskaMIDEM zaowocowało licznymi propozycjami współpracy
MIDEM zaowocowało licznymi propozycjami współpracy
Licznymi propozycjami współpracy
międzynarodowej zaowocowała prezentacja kultury polskiej
zorganizowana przez Telewizję Polską na 38. Międzynarodowych
Targach Muzycznych MIDEM w Cannes. Bilans targów przedstawiono w
czwartek w Warszawie.
05.02.2004 | aktual.: 05.02.2004 15:35
"Podjęliśmy aż 46 kontaktów handlowych" - podkreślił na konferencji prasowej w Warszawie dyrektor Biura Współpracy Międzynarodowej i Handlu TVP Maciej Domański.
Wśród najważniejszych ofert Domański wymienił przygotowanie - w koprodukcji z berlińską telewizją ZDF - wielkiego "koncertu rozszerzeniowego" w przededniu powiększenia się Unii Europejskiej o 10 nowych państw, który odbędzie się 30 kwietnia.(iza)