PolskaMiasta wydają coraz więcej na promocję

Miasta wydają coraz więcej na promocję

Przez trzy kwartały na promocję i reklamę miasta wydały prawie 110 milionów złotych. To tyle, ile w całym ubiegłym roku. Coraz bardziej doceniają bowiem ich znaczenie dla rozwoju - pisze "Rzeczpospolita".

Miasta wydają coraz więcej na promocję
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

20.11.2007 | aktual.: 20.11.2007 08:35

Z informacji uzyskanych przez "Rzeczpospolitą" od 19 miast - stolic województw oraz Gdyni, Torunia i Zielonej Góry - wynika, że zgodnie z planem tegoroczne wydatki na reklamę i promocję mają łącznie wynieść prawie 188 milionów złotych.

Samorządy sporo wydają już nie tylko na tradycyjne ulotki czy obecność na targach, ale także na reklamę w mediach. Coraz chętniej miasta wychodzą z reklamą także poza Polskę - szczególnie widać je w mediach angielskich, irlandzkich, szwedzkich i niemieckich oraz na stronach internetowych linii lotniczych i w ich magazynach pokładowych.

Metropolie pracują nad wizerunkiem, dofinansowując różne przedsięwzięcia kulturalne i sportowe. Zdaniem specjalistów festiwale czy koncerty mogą skutecznie promować miasto pod warunkiem, że są cykliczne.(IAR)

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)