Media mają nie zwracać uwagi na oglądalność

Chiny wezwały stacje telewizyjne i radiowe do ignorowania danych o oglądalności i słuchalności oraz zaprzestania przekazywania wulgarności w programach.

Zamiast tego, State Administration of Radio Film and Television (SARFT) – regulator rynku medialnego w Chinach – zalecił mediom promowanie wartości socjalistycznych. Zachęcił także nadawców do bojkotowania złego gustu, „budowania harmonijnej kultury oraz dostarczania szlachetnych i bogatych programów dla mas”.

SARFT chce również, aby media w celu przyciągnięcia większej widowni bardziej polegały na dobrych jakościowo i nowatorskich programach oraz ideologicznie wybitnych, artystycznych i atrakcyjnych pracach. Nie powinny natomiast polegać na wulgarności aby zaspakajać potrzeby niższego rzędu, jakie według regulatora ma mniejszość odbiorców.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)