Trwa ładowanie...
ddg7cdv
top gear
19-02-2008 08:00

Media Contacts napędza Top Gear


Agencja Media Contacts rozpoczęła kampanię internetową nowo
wchodzącego na polski rynek magazynu "Top Gear" (wydawanego na
licencji BBC przez Burda Media Polska).

ddg7cdv
ddg7cdv

Kampania podzielona jest na trzy tygodniowe etapy, z których pierwszy wspomaga "launch" tytułu, a kolejne będą ukierunkowane na wsparcie sprzedaży magazynu.

Komunikacja kierowana jest do mężczyzn z dużych miast, w wieku 20-39. roku życia.

Reklamy internetowe zobaczyć będzie można przede wszystkim w serwisach związanych z motoryzacją, stylem życia, sportem i biznesem.

ddg7cdv
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
ddg7cdv
Więcej tematów