ŚwiatMcArabia podbija Egipt

McArabia podbija Egipt

Koncern McDonald's, próbując przełamać stosowany przez wielu Arabów bojkot amerykańskich produktów, wprowadził na egipski rynek inspirowaną lokalną kuchnią kanapkę z kurczakiem nazwaną McArabia.

Arabowie od dziesięcioleci mieli za złe Amerykanom popieranie Izraela, zaś ich niechęć zwiększyła się jeszcze po amerykańskiej wojnie z Irakiem. W wielu krajach duży odzew zyskały nawoływania do bojkotu amerykańskich produktów.

"Sądzę, że (dzięki kanapce McArabia) wzrosła sprzedaż po antyamerykańskim bojkocie, gdy wiele ludzi mówiło, żeby nie jadać w McDonaldzie" - powiedział menedżer jednego z barów w Kairze.

McArabia składa się z dwóch grillowanych kawałków kurczaka w cienkim placku, na wzór dań arabskich.

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)