Marta Kaczyńska nową bohaterką "nudnej" kampanii
Nudna kampania prezydencka ma nową bohaterkę, Martę Kaczyńską - pisze "Polska The Times". Jak dodaje dziennik, przed katastrofą w Smoleńsku mało kto wiedział o jej istnieniu, dziś jest w kręgu zainteresowania kolorowych mediów.
14.06.2010 | aktual.: 14.06.2010 10:32
Dziennik zaznacza, że w ostatnim tygodniu pojawiła się aż w trzech celebryckich magazynach, udzielając wywiadów i pokazując się z rodziną podczas fotograficznych sesji.
Według "Polska The Times" widać, iż nie do końca zaplanowano miejsce Marty Kaczyńskiej w strategii wyborczego spektaklu PiS. Początkowo odcinała się bowiem od uczestnictwa w kampanii. Dlatego też jej nagła wszechobecność w kolorowych magazynach, i to na finiszu wyborczego maratonu, musi zastanawiać.
"Polska The Times" analizuje wywiady Marty Kaczyńskiej, pisząc, że uderza ona w sentymentalne nuty, przywołując dzieciństwo i młodość spędzone w Trójmieście. W innym tygodniku, Marta Kaczyńska pozwala sobie na coś więcej - wspomina o kontynuowaniu wizji swoich rodziców i wartościach wyniesionych z domu. Nie wyklucza też zajęcia się polityką na poważnie, choć dopiero po wychowaniu córek.
Zdaniem dziennika "Polska The Times", problem tkwi w tym, że w szeregach polityków panuje zdezorientowanie, co do postępowania Marty Kaczyńskiej. PiS może bowiem obawiać się zarzutu o polityczne granie sentymentami.