Market Nordea - bezpieczne zakupy w banku


Nordea Bank Polska uruchomił w swoim serwisie internetowym
nordea.pl market on-line.

Ofertę Marketu Nordea podzielono na kilkanaście głównych kategorii: telefony; moda i uroda; dom i wnętrze; elektronika; upominki; gry; komputery i biuro; książki, muzyka i filmy; sport; dla dzieci; opony. Każda z nich zawiera kolejne, odpowiednio wydzielone grupy produktów.

W sumie Market Nordea skupia 50 sklepów i ponad 130 uznanych marek. Są wśród nich: Apple, Dunhill, Fujitsu Siemens, Nokia, Sony, Toshiba, Villeroy&Boch, Chanel, Christian Lacroix, Issey Miyake, Nike i wiele innych.

- Naszą ofertę kierujemy nie tylko do klientów banku Nordea, ale także do klientów innych banków. W Nordea Market można bowiem zapłacić za zakupy nie tylko przy pomocy przelewu "Płać z Nordea", ale także kartą płatniczą, np. Visa czy MasterCard - mówi Małgorzata Adamczyk, dyrektor Oddziału Internetowego Nordea Bank Polska. - Rynek e-commerce bardzo szybko się rozwija. W 2006 r. w Polsce było ponad 11 milionów internautów, ponad 25 proc. z nich robiło zakupy w Internecie - rok wcześniej było to 17,5 proc. Większość za e-zakupy nadal woli płacić gotówką przy odbiorze towaru, ale udoskonalane przez banki formy płatności online sprawiają, że i te sposoby zyskują coraz więcej zwolenników. Na pewno jest to grupa klientów, o których warto się starać, a Market Nordea jest dla nich bez wątpienia interesującą propozycją.

Market Nordea został uruchomiony we współpracy z firmą Blue Media.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)