Małyszowie w ofensywie

Agencja TBWA przygotuje dwie kampanie dla Fundacji Izabeli i Adama Małysza "Wystarczy chcieć". Kampanie promować będą Sportowy Fundusz Stypendialny utworzony przez Małyszów w celu wspierania młodych ludzi chcących rozwijać swoje talenty sportowe.

06.06.2005 07:17

Pierwsza kampania obejmująca tylko prasę, spotkała się już z dużym zainteresowaniem mediów. Reklama ukaże się w prasie sportowej oraz w działach sportowych ogólnopolskich dzienników, które udostępniły swoje strony non-profitowo. Kampania stworzona zostanie całkowicie ze środków agencji. W dalszym ciągu trwają rozmowy z potencjalnymi sponsorami drugiej kampanii, która oprócz prasy obejmie także outdoor.

Fundacja "Wystarczy chcieć" istnieje od dwóch lat. Jej celem jest pomaganie utalentowanym dzieciom i młodzieży w realizacji marzeń o karierze sportowej oraz stwarzanie odpowiednich warunków do rozwijania pasji i umiejętności sportowych. Istotą działania Fundacji jest zwiększenie szans polskich dzieci w osiąganiu sportowych sukcesów poprzez zapewnienie im odpowiedniego sprzętu oraz pomocy materialnej.

"W Polsce istnieje duży problem związany z finansowaniem sportu oraz wychowania fizycznego dzieci i młodzieży. Chcemy mieć mistrzów na skalę światową, dlatego należy sobie zdać sprawę z konieczności inwestowania w rozwój talentów i pasji młodych sportowców" - mówi Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWATELESCOPE.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)