Małgorzata Prokopiuk i Roman Czejarek w reklamie 'Jedynki'

10 kwietnia br. rusza kampania reklamowa "Jedynki" Polskie Radio. Budżet kampanii - 3,6 mln zł.

02.04.2006 22:37

Celem kampanii jest utrwalenie wizerunku Jedynki Polskie Radio jako stacji informacyjnej, będącej zawsze blisko słuchacza i dostarczającej mu rzetelnych, aktualnych informacji.

Tegorocznym hasłem flagowego Programu Polskiego Radia jest - „Jedynka Polskie Radio – najlepsze informacje!”. Hasło kampanii brzmi: „Twoje osobiste radio”.

Kampania adresowana jest – poza naszym stałym odbiorcą - do grupy docelowej 40+, o wykształceniu średnim i wyższym, dochodach w granicach średniej krajowej (i powyżej) zamieszkującej wsie, małe miasta, a także mieszkańców dużych aglomeracji miejskich, poszukujących dla siebie odpowiedniej oferty.

Kreację wiosennej kampanii przygotowała firma Martis SA, która zrealizowała również film reklamowy. Reżyserem filmu jest Andrzej Jakimowski. Spoty reklamowe emitowane będą w dwóch wersjach: 10 i 20-sekundowych. W filmie udział wzięli dziennikarze Polskiego Radia: Marta Kielczyk, Małgorzata Prokopiuk, Roman Czejarek i Zbigniew Krajewski.

Planowaniem i zakupem mediów zajęło się Biuro Promocji Polskiego Radia.

Media - telewizja:

TVP 1, TVP 2, POLSAT, TVN24, KINO POLSKA; - prasa:

„GAZETA WYBORCZA”, „RZECZPOSPOLITA”, „FAKT”, „POLITYKA”, „WPROST”,

„CHWILA DLA CIEBIE”, Wydawnictwa POLSKAPRESSE – regiony;

- internet:

strony POLSKIEGO RADIA SA, ONET;

- outdoor

- gigaboard – budynek Polskiego Radia SA

- autopromocja

Zasięg kampanii ma wymiar ogólnopolski. Czas trwania kampanii od 10.04.2006 r. do 30.04.2006 r. Budżet kampanii reklamowej wyniósł 3,6 mln zł.

Koszty autopromocji są poza budżetem kampanii.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)