Magazyny o zdrowiu: 'Vita' traci, zyskuje 'Samo Zdrowie'
W październiku 2007 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników o
zdrowiu adresowanych do kobiet był 'Vita' (Edipresse Polska SA) -
wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych
przez portal Wirtualnemedia.pl.
30.01.2008 08:00
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Vita" wyniosła 78 555 egz. - to 22,5 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2006 roku.
Na drugim miejscu znalazł się 'Samo Zdrowie' (Hachette Filipacchi Burda Polska) - 74 124 egz. (wzrost o 99 proc.) a na trzecim "Super Linia" (Wydawnictwo Medi Press), które sprzedało się w liczbie 48 718 egz. (wzrost o 26 proc.).
październik
* * 2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Vita - Magazyn o Zdrowiu 78555 101492
Samo Zdrowie 74124 37108
Zdrowie 48718 38647
Super Linia 40422 41537
Żyjmy dłużej 27482 28046
2007
* * październik wrzesień
ZKDP Sprzedaż ogólem
Vita - Magazyn o Zdrowiu 78555 75674
Samo Zdrowie 74124 72334
Zdrowie 48718 47115
Super Linia 40422 48753
Żyjmy dłużej 27482 25212