Madonet wdraża system medyczny on‑line w USA
Agencja interaktywna Madonet przy współpracy z nowojorską agencją Bluberries Advertising zrealizowała internetowy system obsługi praktyk lekarskich MDclick.com
20.10.2006 07:10
Podstawą MDclick.com są wirtualne kartoteki pacjenta, w których znajdują się wszystkie dane na temat aktualnego stanu zdrowia oraz historii leczenia. Dostęp do systemu możliwy jest poprzez specjalne karty - Emergency card. W przypadku korzystania z pomocy lekarskiej poza miejscem zamieszkania lub nagłego wypadku, dane może odczytać dowolny lekarz, posługując się "emergency number", który znajduje się na plastikowej karcie pacjenta. System umożliwia również bieżącą aktualizację kartotek przez lekarzy prowadzących.
MDclick.com został publicznie zaprezentowany pod koniec września br. w Waszyngtonie, podczas największych targów medycznych w USA. System spotkał się z dużym zainteresowaniem środowisk lekarskich.
Agencja Madonet wykonała również informacyjną witrynę www, dostępną pod tym samym adresem. Zarówno strona jak i system wykorzystują w interfejsie użytkownika technologie AJAX, która znacznie usprawnia dostęp do informacji. Docelowo w ramach projektu przewidziano uczestnictwo kilku tysięcy lekarzy oraz kilkudziesięciu tysięcy pacjentów. W najbliższych miesiącach Madonet będzie uczestniczył w dalszym rozwoju systemu.
Bluberries Advertising jest agencją reklamową działającą na wschodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych od 2002 roku. Oferuje kompleksowy zakres usług marketingowych. Agencja zajmuje się również organizacją i realizacją kampanii reklamowych, identyfikacją wizerunku firm, fotografią reklamową oraz opracowaniem i drukiem publikacji. Część klientów Bluberries Advertising stanowią firmy polskie i polonijne pragnące zaistnieć na rynku amerykańskim. Bluberries Advertising jest wydawcą ukazującego się w USA i w Polsce kwartalnika „Twój Dom".