Maciej Wisławski twarzą olejów Platinum
1 kwietnia rusza najnowsza kampania reklamowa olejów silnikowych
Platinum pod hasłem "Wymień olej! Na Platinum". Twarzą wiosennej
odsłony Platinum jest Maciej Wisławski.
01.04.2008 08:00
Działania reklamowe obejmą: outdoor, prasę branżową, radio i internet. Kreacje pojawią się na billboardach w całej Polsce, magazynach motoryzacyjnych oraz prasie skierowanej do właścicieli warsztatów (Auto Świat, Motor, Auto Motor i Sport, Auto Expert, Auto Moto Serwis i Nowoczesny Warsztat). Spoty reklamowe, w których usłyszymy głos Macieja Wisławskiego, będą emitowane w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych (RMF FM, Radio ZET, Polskie Radio 3, WaWa, Tok FM, Złote Przeboje, Anty Radio, Planeta, Flash, Roxy FM). Uzupełnieniem działań promocyjnych jest reklama banerowa w serwisach internetowych (Onet.pl oraz serwisy motoryzacyjne).
Kampania to efekt współpracy Orlen Oil z Demo Effective Launching.
Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.