Lufthansa rozpoczęła kampanię reklamową
Przewoźnik będzie promował w radiu i internecie 'najwyższej jakości produkt oraz atrakcyjne ceny'.
24.03.2006 06:40
W poniedziałek 20 marca br. Lufthansa odsłoniła kolejny etap swojej kampanii reklamowej w Polsce. Tym razem linia będzie komunikować się z grupą docelową za pomocą radia i internetu. Głównym przesłaniem tej części kampanii Lufthansy jest wysokiej jakości produkt dostępny w bardzo atrakcyjnych cenach. Spoty radiowe będą pojawiać się w ogólnopolskich i warszawskich stacjach radiowych.
„Tym razem koncentrujemy się na komunikowaniu ceny. Polski rynek już wie, że wspólnie z naszymi partnerami z sojuszu Star Alliance, Lufthansa oferuje bardzo szeroką sieć połączeń z miastami w całym świecie. To sprawia, że w sposób naturalny jesteśmy atrakcyjnym partnerem dla osób z napiętym terminarzem, dla których elastyczność i wygoda stanowią ważny aspekt. Z tego względu czasami możemy być postrzegani jako linia obsługująca głownie pasażerów biznesowych. Jest to oczywiście prawda i zgodnie z tradycjami naszej firmy będziemy kontynuować rozwój wysokiej jakości produktu, jednak Lufthansa myśli również o pasażerach z małym budżetem i proponuje coraz więcej super atrakcyjnych taryf w klasie turystycznej. Naturalnie chcemy to komunikować” – powiedziała Joanna Smolarska, Marketing Manager Lufthansy.
Reklamy Lufthansy będą nadawane do końca kwietnia br. w najpopularniejszych stacjach radiowych, takich jak Radio ZET, RMF FM, Trójka i Radio PIN. Bannery pojawią się na przykład na stronach portalu Wirtualna Polska.
Kreacją kreatywną reklamy Lufthansy zajęła się agencja McCann Erickson, natomiast za zakup mediów odpowiedzialny był Mindshare.