Trwa ładowanie...
d3ibxec
11-06-2007 07:10

Lokalna reklama w USA

Kto ma największy udział w lokalnym rynku reklamy w USA?

d3ibxec
d3ibxec

Według badania: „What Local Media Web Sites Earn: 2007 Survey” (Jak zarabiają lokalne strony internetowe: Ankieta 2007) przygotowanego w tym roku po raz piąty przez Borrell Associates dochody z reklam na lokalnych stronach internetowych w Stanach Zjednoczonych osiągną w tym roku 7,5 miliarda dolarów. Zwiększając tym samym o 31,6% poziom dochodów z roku 2006.

Według rezultatów ankiety około 25% badanych stron będzie w stanie zarobić ponad milion dolarów w 2007 roku, a 6,6% ponad 10 milionów dolarów.

Dzięki reklamie skierowanej do lokalnych społeczności w Stanach Zjednoczonych najwięcej zarabiają gazety – ich dochód stanowi 35,9% rynku. Na drugim miejscu są duże firmy intenetowe (np. Google czy Yahoo) – 33,2%. 11,7% dostają strony katalogujące firmy a 9,2% magazyny tematyczne. Serwisy stacji telewizyjnych zajmują 7,7%, a radiowych 2,2% rynku.

d3ibxec
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3ibxec
Więcej tematów