'Logo' miesięcznikiem od marca
Pierwszy numer miesięcznika 'Logo' pojawi się w sprzedaży 1 marca 2006 r., a kolejne numery będą się ukazywały na początku każdego miesiąca.
28.02.2006 06:40
'Logo' będzie sprzedawane w niezmienionej cenie 5,90 złotych.
- Otwarte przyjęcie i niesłabnące zainteresowanie czytelników „Logo” oraz wyniki średniej sprzedaży w wysokości 77 028 egzemplarzy (średnie rozpowszechnianie płatne razem, ZKDP kwiecień - wrzesień 2005) sprawiło, że zdecydowaliśmy się zamienić ten kwartalnik w miesięcznik. Chcemy podążać za zainteresowaniami naszych czytelników, a rzeczywistość zmienia się teraz tak dynamicznie, że forma miesięcznika wydaje się odpowiedniejsza. Z drugiej strony chcemy najpełniej zagospodarować niszę, którą wypełniło pojawienie się na rynku „Logo” pierwszego czasopisma lifestylowo-shoppingowego dla mężczyzn – powiedział Jarosław Matuszewski, dyrektor Promocji Czasopism Agory.
W miesięczniku „Logo” pojawią się nowe kolumny: „Logo z klasą” - cykl poświęcony klasycznym markom będącym symbolem wśród produktów w swojej kategorii oraz „Raport” - kolumna prezentująca dziennikarskie opisy podróży i wybranych wydarzeń. Redakcja zapowiada też przegląd nowości kulturalnych, recenzje książek, filmów DVD i płyt muzycznych oraz więcej artykułów o tematyce lifestylowej.
Marcowemu wydaniu „Logo” towarzyszy kampania reklamowa obejmująca telewizję (TVP, TVP 3, Discovery, Canal+ Sport, National Geographic, Kino Polska, Ale Kino!, Planete, Europa Europa, TVN, TVN 24, TVN Turbo, Polsat Sport), outdoor (reklama na przystankach), internet (gazeta.pl i Wp.pl) oraz dzienniki i czasopisma Agory.
Autorem kampanii jest Dział Marketingu Czasopism Agory, który przy kreacji kampanii telewizyjnej współpracował z domem produkcyjnym BadiBadi.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starlink. W planowaniu kampanii w internecie brał udział Dział Marketingu Czasopism Agory.
Kampania rusza 1 marca 2006 r.