Leo Burnett zwycięzcą w przetargu IKEA

W trwającym od kilka miesięcy procesie przetargowym Leo Burnett Warszawa ponownie wygrała budżet reklamowy marki IKEA.

27.10.2006 07:10

Leo Burnett będzie odpowiedzialna za całość działań komunikacyjnych marki IKEA w Polsce. W wielostopniowym przetargu udział wzięło osiem agencji reklamowych, z których do drugiego etapu przeszły cztery, a do ścisłego finału zakwalifikowano dwie.

Agencja Leo Burnett Warszawa będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację zintegrowanej komunikacji dla marki IKEA we wszystkich dostępnych kanałach. Prowadzone działania będą wspierać główną misję marki IKEA, którą jest promowanie nowych standardów mieszkania i codziennego życia Polaków.

Współpraca Agencji Leo Burnett Warszawa z IKEA trwa nieprzerwanie od 1998 roku.

„Cieszymy się, że po ośmiu latach współpracy z tym wyjątkowym dla nas klientem otwiera się kolejny ciekawy rozdział naszej przygody z jedną z najbardziej niezwykłych marek, jakie kiedykolwiek zostały stworzone”. – komentuje zwycięstwo Jarek Ziębiński, Chairman & CEO, Leo Burnett Central and Eastern Europe.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)