Leo Burnett dla nowego Banku Pekao


W związku z powstaniem największego pod względem aktywów banku w
Polsce w wyniku przyłączenia większej części Banku BPH do Banku
Pekao SA, 3 grudnia 2007 ruszyła kampania wizerunkowa Banku Pekao
SA zrealizowana przez Leo Burnett Warszawa.

Miesięczna kampania reklamowa obejmuje najważniejsze stacje telewizyjne, outdoor wielkoformatowy w największych miastach Polski oraz prasę ogólnopolska i lokalną. W celu wsparcia działań 1059 oddziałów przygotowano dziesiątki materiałów POS, natomiast najważniejsze oddziały zostaną również zaopatrzone w folie komunikujące powstanie "nowego", większego Banku Pekao SA.

Celem kampanii jest zakomunikowanie, że dzięki połączeniu jeszcze więcej będzie możliwe dla klientów banku.

Hasło reklamowe "Sięgaj po więcej" zachęca obecnych jak i potencjalnych klientów do realizacji planów, marzeń o sięganiu po to, co do tej pory wydawało się niemożliwe.

30 sekundowa reklama TV została wsparta 10 sekundowymi spotami podkreślającymi najważniejsze korzyści już teraz dostępne dla wszystkich klientów nowego banku - ogromna sieć oddziałów, ponad 13 tysięcy bezpłatnych bankomatów w Europie, w tym największa sieć w Polsce , unikatowe ubezpieczenie assistance w ramach konta osobistego. W reklamie telewizyjnej wykorzystano muzykę jednego z liderów polskiej sceny muzycznej, grupy Myslovitz

Przez ponad pół roku na bieżąco nad stworzeniem koncepcji reklamy oraz jej realizacją pracował zespół Komunikacji banku pod kierownictwem Joanny Bartuszek i Grzegorza Szczepańskiego. Realizację kampanii ATL ze strony Banku nadzorowali Izabela Procakiewicz i Łukasz Tobiasz. Ze strony Leo Burnett nad kampanią ATL pracował zespół kreatywny Marcin Serafin oraz Maciek Porebski przy wsparciu dyrektora produkcji Janusza Włodarskiego. Wsparcie oddziałów w materiały POS i komunikację bezpośrednią opracował zespół Komunikacji Marketingowej Banku: Urszula Sławińska, Andrzej Trybull, Małgorzata Grzegorczyk i Monika Dziurzynska, Koncepcję graficzną kampanii BTL opracował Adam Cieplowski wraz z całym zespołem BTL agencji Leo Burnett.

Nadzór nad całością prac związanych z kampanią sprawował zespół obsługi klienta Leo Burnett: Jacek Pilachowski, Anna Hermel i Kamila Kieszek.

Planowaniem i zakupem mediów zajmował się zespół Mediacom: Daria Sacha i Anna Frasunkiewicz, Dawid Wałęsa, Monika Więch, Jarek Pająk Wsparcia badawczego przy całej kampanii udzieliła agencja SMG/KRC pod nadzorem Tomasza Pasternaka - szefa badań marketingowych Banku Pekao SA.


Klient: Bank Pekao S.A.
Marka: Bank Pekao SA
Kampania:
Media wykorzystane w kampanii (najważniejsze tytuły i nazwy stacji): TV, prasa, outdoor, POS
Czas trwania kampanii: Grudzień 2007
Planowanie i kupno mediów: Mediacom

Źródło artykułu: WP Wiadomości

Wybrane dla Ciebie

Wiózł na motocyklu 18-latkę, zginęła na miejscu. Dramat na A1
Wiózł na motocyklu 18-latkę, zginęła na miejscu. Dramat na A1
Niezidentyfikowany obiekt spadł na Lubelszczyźnie
Niezidentyfikowany obiekt spadł na Lubelszczyźnie
Tragedia na drodze. Rowerzysta zginął pod kołami pijanego kierowcy
Tragedia na drodze. Rowerzysta zginął pod kołami pijanego kierowcy
Areszt dla 17-latka po ataku nożem w Pasłęku
Areszt dla 17-latka po ataku nożem w Pasłęku
Działo się w sobotę. Oto najważniejsze wydarzenia [SKRÓT DNIA]
Działo się w sobotę. Oto najważniejsze wydarzenia [SKRÓT DNIA]
Karetka dachowała na śliskiej drodze. Dwaj ratownicy w szpitalu
Karetka dachowała na śliskiej drodze. Dwaj ratownicy w szpitalu
Trump chce eksportować ciężkie drony bojowe. Pracują nad reformą
Trump chce eksportować ciężkie drony bojowe. Pracują nad reformą
Narodowe Czytanie. Tym fragmentem Nawrocka rozbawiła publiczność
Narodowe Czytanie. Tym fragmentem Nawrocka rozbawiła publiczność
Pogrzeb ofiar zbrodni wołyńskiej. Odczytano list od Nawrockiego
Pogrzeb ofiar zbrodni wołyńskiej. Odczytano list od Nawrockiego
Dachowanie busa w woj. lubuskim. Pięć osób poszkodowanych
Dachowanie busa w woj. lubuskim. Pięć osób poszkodowanych
5-latek potrącony przez autobus. Lądował śmigłowiec LPR
5-latek potrącony przez autobus. Lądował śmigłowiec LPR
Pochówki ofiar zbrodni w Puźnikach. "Przywrócenie godności"
Pochówki ofiar zbrodni w Puźnikach. "Przywrócenie godności"