Lech Pils wspiera klub piłkarski Lech Poznań
Pod hasłem 'Kolejorzowi! Na nową murawę' Kompania Piwowarska prowadzi akcję promocyjną dla marki Lech Pils.
24.04.2006 06:38
Działania skierowane są do kibiców Lecha, a ich celem jest wsparcie klubu piłkarskiego Lech Poznań oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku marki. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja TequilaPolska. „Lech Pils to marka piwa, która od dawna towarzyszy Poznaniakom przy różnych okazjach. Także tych piłkarskich, bo prawdziwych i oddanych kibiców w Wielkopolsce jest wielu. Dlatego wspólnie postanowiliśmy zrobić coś pożytecznego dla naszego Klubu-Kolejorza i wesprzeć zakup nowej murawy III generacji na boisko treningowe.” - mówi Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej.
W ramach akcji agencja TequilaPolska przygotowała promocję, w której 10 groszy z każdej zakupionej butelki lub puszki piwa Lech Pils zostanie przeznaczone na budowę nowej murawy III generacji na boisku treningowym Lecha Poznań. Do 18 kwietnia zebrano 218 366 zł (stan kwoty zebranej jest uaktualniany co 2-3 dni na stronie http://www.lech.poznan.pl/).
Działania skierowane są głównie do kibiców i realizowane są na terenie Poznania i okolic. Celem akcji jest wsparcie Lecha Poznań przez Lecha Pils oraz kształtowanie wizerunku marki. Akcja komunikowana jest w sklepach, w Internecie oraz w trakcie meczy na poznańskim stadionie. Działania zaplanowane zostały do końca kwietnia. Przed każdym z 5 meczy, jakie zostaną rozegrane w Poznaniu w ramach sezonu piłkarskiego, na parkingu przed stadionem rozkładane jest imitacja sztucznego narożnika boiska, na którym można podziwiać popisy umiejętności piłkarskich promotorów. Występy wspierane są przez promotorów grających na bębnach stworzonych z beczek pomalowanych w barwy Lecha Poznań, rozdawane są również ulotki informujące o akcji promocji Lecha. Dodatkowo podczas inauguracji rundy wiosennej 10 marca w Poznaniu zorganizowana została „kartoniada”, w ramach której kibice Lecha utworzyli kartoniadę z napisem „Lech Goool!”. Akcja promowana jest również w Internecie. Za komunikację internetową odpowiedzialna jest agencja
MobiJOY!, która przygotowała stronę www, na której kibice będą mogli zasady akcji oraz sprawdzić, ile pieniędzy już zebrano. Do strony prowadzi pop-up i banner przekierowujący ze strony głównej Lecha Poznań. Na potrzeby akcji agencja TequilaPolska przygotowała materiały POS: plakaty, flagi, grzebienie na skrzynki, naklejki elektrostatyczne na lodówkę oraz naklejki/ulotki.