Które agencje PR wystartowały w konkursie PLL LOT?

Które agencje PR wystartowały w konkursie PLL LOT?

24.01.2008 08:00


LOT zakończył pierwszy etap konkursu na agencję PR do stałej
obsługi firmy w zakresie PR korporacyjnego oraz PR produktowego. Do
drugiego etapu zostały zaproszone agencje: Sigma, Genesis PR,
TBWA\PR oraz Tomatoe PR.

"Do drugiego etapu konkursu zakwalifikowaliśmy agencje, których oferta najlepiej odpowiada potrzebom LOT-u na 2008 rok. Przy wyborze kierowaliśmy się przede wszystkim merytorycznym poziomem przysłanych propozycji", powiedział Wojciech Kądziołka, rzecznik prasowy PLL LOT.

Na początku stycznia LOT ogłosił konkurs na agencję PR. Do konkursu LOT zaprosił 11 agencji, które miały czas do 21 stycznia na przysłanie swoich ofert i propozycji współpracy. W sumie do LOT-u wpłynęło 11 ofert. Niektóre z zaproszonych agencji nie zdecydowały się na przysłanie swoich ofert. Kilka agencji przysłało do LOT-u propozycje współpracy, mimo że nie zostały oficjalnie zaproszone. Wszystkie przysłane oferty zostały wzięte pod uwagę.

Oferty przesłały:
Genesis PR
Sigma International (Poland) Ltd Sp. z o.o.
Pegasus Public Relations
TBWA\PR
Profile Public Relations
PR kwadrat
On Board Public Relations
Perspektywa Studio Architektury Marki Sp. z o.o.
Tomatoe PR
Edelman
NBS Public Relations

Polskie Linie Lotnicze LOT to jedna z najstarszych linii lotniczych na świecie od 1929 roku łączą Polskę ze światem. Obecnie samoloty LOT latają do ponad 60 miast w Europie i Ameryce Północnej. W 2006 samoloty Grupy LOT przewiozły ponad 4,2 miliona pasażerów. Flota LOT-u jest jedną z najnowocześniejszych w Europie. W 2008 roku LOT stanie się pierwszą europejską linią lotniczą, która w swojej flocie będzie miała samoloty Boeing 787 Dreamline

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także