Trwa ładowanie...
dfdraq2
01-08-2008 08:00

Krzysztof Sobieszek i Marcin Barciński założyli Gamevertising Lab


Gamevertising LAB jest nieformalną strukturą założoną przez
Krzysztofa Sobieszka, new media managera MindShare oraz Marcina
Barcińskiego (wcześniej dyrektora e-commerce serwisu Gram.pl).

dfdraq2
dfdraq2

Jej celem jest realizacja badań i popularyzacja marketingu z wykorzystaniem gier. Pierwsze badanie ankietowe polskich graczy zostało zrealizowane w maju przy współpracy z PBI (Polskie Badania Internetu).

'Gry komputerowe przestały być dziecięcą domeną. Grają osoby w każdym wieku, w USA średnia to 33 lata, w Polsce około 24 lat. Profil gracza świadczy, że jest on bardzo atrakcyjnym targetem dla marketera - są to ludzie wykształceni o stosunkowo wysokich dochodach.' - mówi Marcin Barciński. Według Krzysztofa Sobieszka, gra jest pełnoprawnym, skutecznym medium, angażującym i o długim okresie żywotności. 'Reklama w grach jest nieintruzywna, obecność marki traktowana jest przez gracza jako naturalny element wirtualnego środowiska. Marka tworzy świat gry, często będąc głównym bohaterem. Dlatego gry jako medium wygrywają w walce o zaangażowanie odbiorcy, zarówno na poziomie lokalnym jak globalnym.' - twierdzi Sobieszek.

dfdraq2
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dfdraq2
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj