Kredyt Agro Unia Banku BGŻ w kampanii McCann Erickson


Agencja McCann Erickson przygotowała kolejną kampanię dla Banku
BGŻ. Kampania, która rozpoczęła się 5 listopada 2007 roku promuje
nowy produkt banku - Kredyt Agro Unia.

13.11.2007 08:00

Celem kampanii jest zachęcenie jak największej ilości rolników i przedsiębiorców do skorzystania z kredytu. Ponadto, przedsięwzięcie ma podkreślić atrakcyjność unijnych dotacji, wskazując na fakt, że Unia Europejska refunduje do 75% kosztów inwestycji.

Kampania skierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorców Agro - czyli wszystkich tych, którzy prowadzą biznes ściśle powiązany z produkcją rolną i są dobrze zorientowani w możliwościach otrzymania dotacji w ramach ich działalności.

Następną grupą docelową są rolnicy i mali przedsiębiorcy pracujący w sektorze agro biznesu, którzy zdają sobie sprawę, że dotacje unijne są dla nich wielką szansą.

Kampania obejmuje działania w TV, radio oraz prasie regionalnej (tygodniki rolnicze). W ramach działań BTL przygotowano ulotki oraz plakaty w oddziałach Banku.

Nad realizacją projektu ze strony agencji McCann Erickson czuwali: Piotr Łukasiewicz (Planning Director), Iwona Kluszczyńska (Creative Director) i Wojtek Dagiel (Creative Director), Blanka Lipińska (Creative Group Head), Robert Olszewski (Copywriter), Marta Okła (Account Manager), Iwona Michalska (Senior Account Executive).

Za działania BTL odpowiada agencja Momentum, działająca w strukturze McCann Worldgroup.

Kampanię w mediach zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD: Anna Szabelska (Senior Media Planner).

Ze strony Klienta projekt koordynował zespół w składzie: Maria Kudelska (Dyrektor Zarządzający w Pionie Komunikacji), Małgorzata Wagner (Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej), Justyna Płodziszewska (Kierownik Wydziału Zarządzania Marką i Wsparcia Sprzedaży), Anna Trzewik (Specjalista ds. Marketingu Bankowości Instytucjonalnej).

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)