'Kredyt 10 lat niższych rat'

Gruppa66 Ogilvy przygotowała nową kampanię reklamową dla GE Money Bank.

17.04.2007 07:10

Celem kampanii jest poinformowanie o nowym rodzaju kredytu hipotecznego. Jednocześnie został wprowadzony nowy format w komunikacji banku. Grupą docelową są młodzi ludzie, zamieszkujący miasta, znajdujący się u progu dorosłego i samodzielnego życia.

Gruppa66 Ogilvy przygotowała 30-sekundowy animowany spot, w którym wykorzystano wizerunek pomysłowego Dobromira.

Ze strony GE Money Bank za kampanię odpowiadają Piotr Machel Dyrektor Biura Promocji oraz Agnieszka Konarzewska Dyrektor Biura Rozwoju Promocji Sprzedaży Kredytów Hipotecznych.

Za bieżącą obsługę klienta odpowiada zespół Olgi Sobieraj Client Service Directora w Gruppa66 Ogilvy. Kreację przygotował zespół Ireneusza Brody Deputy Creative Directora.

Za produkcję spotu odpowiada Design Direct i studio ODEON pod kierownictwem Mikołaja Walencji.

Kampania ma charakter ogólnopolski. Główne medium reklamowe stanowi telewizja. Kampania będzie wspomagana przez publikacje na łamach prasy i Internetu oraz poprzez szeroki zakres działań z obszaru BTL.

Dom mediowy: OMD Media Direction.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)