Promocja Małopolski rozpoczęta
Rusza kampania promocyjna "Małopolska - Na Zawsze" realizowana w
ramach konkursu Złote Formaty przez grupę Ströer Out of Home Media.
01.12.2008 | aktual.: 02.12.2008 15:17
Kampania billboardowa "Małopolska - Na Zawsze" skierowana jest do osób, które znają i cenią ten region Polski. Twórcy chcą wywołać u odbiorcy pozytywne emocje oraz zachęcić do odwiedzania Małopolski.
Kampania outdoorowa Małopolski jest nagrodą w konkursie Złote Formaty organizowanego w ramach II edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów przez Ströer Out-of-Home Media.
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego zajął I miejsce w kategorii "plakat" za projekt "Kulturalna Małopolska" promujący najważniejsze imprezy kulturalne w Małopolsce.
Małopolska, spośród 213 projektów zgłoszonych do tegorocznych Złotych Formatów jest jedynym województwem nagrodzonym w konkursie.
Kreacja graficzna billboardu została przygotowana przez autorkę zwycięskiego plakatu, Ewę Natkaniec. Bydgoszcz, Gdańsk, Katowice, Kielce, Lublin, Łódź, Poznań, Rzeszów, Warszawa i Wrocław to miasta, w których na dwa tygodnie zawiśnie 300 promujących billboardów.
Wartość kampanii to 100 tys. zł.