Konrad Ciesiołkiewicz pokieruje alternatywną komunikacją Polkomtela
Polkomtel SA (operator sieci Plus) stworzył komórkę ds. alternatywnych kanałów komunikacji.
28.05.2007 07:10
Kieruję nią Konrad Ciesiołkiewicz, zastępca dyrektora departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtelu. Komórka składa się z pięciu osób i jest częścią departamentu komunikacji marketingowej.
„W skutek tendencji rynkowych i zaostrzającej się konkurencji, Polkomtel postanowił nieco zmienić departament zajmujący się komunikacją marketingową i między innymi powołać taką komórkę. Jedną z cech dzisiejszej rzeczywistości rynkowej jest fakt coraz mniejszej skuteczności w docieraniu do konsumenta z tradycyjnym przekazem reklamowym, bloki reklamowe są mocno zapełnione i przez to mniej skuteczne. Poszukuje się więc dotarcia w sposób oryginalny, wtedy, kiedy konsument się tego w ogóle nie spodziewa” – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Konrad Ciesiołkiewicz.
Alternatywne kanały komunikacji zdefiniowane zostały jako wszystkie te, nie związane z bezpośrednim zakupem mediów w blokach reklamowych, a więc: eventy marki i poszczególnych linii biznesowych, polityka gadżetowa, komunikacja internetowa, konkursy, ambient.
Jak mówi nam Ciesiołkiewicz Polkomtel przymierza się do przetargu na obsługę eventową.