Trwa ładowanie...
d1ur7d3
27-06-2005 08:12

Komórkowa wideo-opiekunka

Komórkowa telewizja oferująca wiadomości, sport, czy muzykę powinna szukać odbiorców nie tylko wśród dorosłych ale i wśród dzieci.

d1ur7d3
d1ur7d3

Analitycy z IDC przewidują, że telefon komórkowy może być doskonałym narzędziem pomagającym w utrzymaniu dobrego humoru u najmłodszych. Potrzebne jest tylko opracowanie specjalnie dla nich przygotowanych materiałów. Rodzicom to rozwiązanie może się przydać przykładowo podczas nużących ich pociechy podróży. Komórka mogłaby być lekarstwem dla marudzących maluchów.

IDC podaje przykład firmy Verizon Wireless, która w swej komórkowej usłudze wideo VCAST oferuje poza nagraniami z CNN, ESPN czy Weather.com, klipy z Ulicy Sezamkowej, popularnej telewizyjnej serii dla dzieci. Podobno Verizon zanotował szczególne zainteresowanie tymi właśnie klipami, które okazało się dużo wyższe od wcześniej zakładanego poziomu.

Przedstawiciele IDC twierdzą, że to doskonały przykład na to, jak udostępnianie kolejnych usług abonentom telefonii komórkowej potrafi stworzyć operatorom komórkowym nowy rynek. W tym wypadku są to treści kierowane do najmłodszych, ale przesyłane do telefonów ich rodziców.

Wielu operatorów „ostrzy sobie zęby” na nowych małych klientów, jednak poruszanie się na tym rynku wymaga delikatności. Potrzebne jest opracowanie sposobu odpowiedniego wprowadzenia tych usług. Żadna z firm „komórkowych”, zauważają specjaliści, nie chce być oskarżana o kierowanie reklam wprost do dzieci.

d1ur7d3
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1ur7d3
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj