Trwa ładowanie...
d4ca577
22-06-2006 06:51

Kolejna klubowa kampania reklamowa Rimmel

W czerwcu rozpoczęła się kampania indoorowa nowej szminki Rimmel Reach Moisture Cream. Kampania jest przeprowadzana w klubach na terenie całej Polski.

d4ca577
d4ca577

Celem kampanii jest dotarcie do młodych dziewczyn i poinformowanie ich o wprowadzeniu na rynek nowego kosmetyku. Decyzja o realizacji kampanii w klubach wsparta jest pozycjonowaniem marki, która w swojej komunikacji odnosi się do clubbingu i zabawy. Ambasadorem marki Rimmel jest top modelka Kate Moss, która znana jest z imprezowania do białego rana. Kampania została zaplanowana przez dom mediowy mediaedge:cia, layout został przygotowany przez agencję Banach Group.

Wybór medium indoor i tak dobrze stargetowanych lokalizacji nie był przypadkowy. – W lokalach bawią się młode, niezależne, nowoczesne kobiety, które aktywnie spędzają każdą wolną chwilę i są otwarte na nowe trendy. Do tej grupy właśnie chce dotrzeć ze swoim nowym produktem nasz klient – mówi Dagna Żelechowska, dyrektor sprzedaży w Polonia Indoor Advertising, agencji działającej na rynku reklamy wewnętrznej.

Także umiejscowienie reklam wewnątrz wybranych lokali zostało dokładnie zaplanowane. Oferta Rimmela pojawi się tuż przy lustrach w damskich toaletach. To idealny kontekst reklamowy, i to zarówno pod względem miejsca (modne miejsca spotkań towarzyskich), jak i czasu. Poprawienie makijażu czy ułożenie włosów zajmuje zwykle kilka minut. W tym czasie odbiorca uważnie rejestruje prezentowany przekaz reklamowy.

Ścisłe wyselekcjonowanie miejsc, gdzie znajduje się wybrana grupa docelowa, a także bliskość oraz czas kontaktu z przekazem stanowią istotę i wyróżnik reklamy wewnętrznej (indoor media). W przypadku reklamy zewnętrznej (outdoor media) przekaz skierowany do potencjalnego konsumenta jest nie tylko krótszy, trwa bowiem najczęściej kilka sekund, ale też często zagłuszają go inne, konkurencyjne komunikaty. Skuteczność reklam telewizyjnych z kolei osłabia zjawisko zappingu, czyli przełączanie kanałów w trakcie trwania bloków reklamowych. - Postępuje tak już prawie połowa Polaków – mówi Andrej Modic, prezes Polonia Indoor Advertising

d4ca577

- Ale jeszcze większy odsetek populacji coraz trudniej osiągalnej za pośrednictwem tradycyjnych mediów stanowią osoby w młodszym wieku, zamożne i z wyższym wykształceniem, a więc ta grupa, która jest dla reklamodawców najbardziej interesująca. Tych wad (szumu reklamowego oraz możliwości zappingu) pozbawiona jest reklama wewnętrzna, jej siła oddziaływania koresponduje bowiem z czasem i miejscem, gdzie znajduje się wybrana grupa docelowa – dodaje Andrej Modic.

Rimmel już wcześniej wykorzystał w swojej kampanii reklamę wewnętrzną. W kwietniu prezentowaliśmy najnowszą maskarę naszego portfolio: Volume Extend. Akcję oceniamy bardzo pozytywnie i jesteśmy przekonani, że indoor znacznie zwiększa efektywność dotarcia do interesującej nas grupy młodych kobiet. Dlatego też zdecydowaliśmy się powtórzyć ten rodzaj wsparcia reklamowego dla nowej szminki - mówi Beata Boryczka, Senior Brand Manager Rimmel z Coty Polska.

d4ca577
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4ca577
Więcej tematów