Trwa ładowanie...
włochy
08-12-2008 10:19

Kobiety w bieliźnie reklamują... trumny

Modelki ubrane tylko w bieliznę, a w tle...trumny. Taki kalendarz na 2009 rok wydał właśnie włoski producent akcesoriów pogrzebowych - informuje tvp.info. A co ciekawe, polscy przedsiębiorcy twierdzą, że pojawienie się takiego kalendarza w naszym kraju jest tylko kwestią czasu.

Kobiety w bieliźnie reklamują... trumnyŹródło: Jupiterimages
d1vc169
d1vc169

- Na początku 2002 roku firma była bliska bankructwa. Postanowiliśmy więc zareklamować nasze trumny w taki sam sposób jak inne produkty - w otoczeniu pięknych kobiet. Dlatego przygotowaliśmy wyjątkowy kalendarz, który sprzedał się na pniu - zdradza tvp.info Maurizio Matteucci, który wymyślił kontrowersyjny kalendarz. - Na początku mieliśmy problem ze znalezieniem modelek, ale dzisiaj - na fali popularności naszego kalendarza - kobiety same zgłaszają się z chęcią pozowania - dodaje.

Co o takim pomyśle sądzą polscy przedsiębiorcy?

- Polska wersja takiego kalendarza to właściwie tylko kwestia czasu - mówi tvp.info Krzysztof Wolicki z biura Polskiego Stowarzyszenia Kremacyjnego, Administratorów Cmentarzy i Przedsiębiorców Pogrzebowych. - Na początku byłyby oczywiście głosy sprzeciwu. Ale sądzę, że po pewnym czasie pomysł by się przyjął - dodaje. Wolicki przyznaje jednocześnie, że przemysł pogrzebowy, choć nadal dość konserwatywny, zmienia się jak każda inna branża. Kilka miesięcy temu firma Lindner produkująca trumny umieściła na swoim samochodzie hasło: "Trumny, w których wyglądasz jak żywy".

Najbardziej kontrowersyjne produkty pogrzebowe można jednak znaleźć w USA. Tam firmy produkują trumny w kształcie butelki Coca-coli, ekskluzywnej torby podręcznej, a nawet wielkiego żółtego kontenera na śmieci.

Paweł Rusak

d1vc169
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1vc169
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj