Katarzyna Skrzynecka w reklamie w "Przyjaciółki"
19 października wraz z najnowszym numerem tygodnika 'Przyjaciółka' rozpocznie się loteria 'Przyjaciółkowe Koło Fortuny MAX'.
20.10.2006 07:10
- Z naszych wcześniejszych doświadczeń wynika, że czytelniczki lubią tego typu zabawy i gry – stąd pomysł na ponowne wprowadzenie sprawdzonego już formatu, jakim jest zabawa w Koło Fortuny Przyjaciółki – mówi Małgorzata Franke, dyrektor wydawniczy tygodnika 'Przyjaciółka'.
Loteria potrwa 7 tygodni, do wygrania jest 10.000 $, samochód oraz nagrody rzeczowe (m.in. sprzęt RTV, AGD, vouchery na meble). Patronat nad loterią objęło Radio Zet.
Wraz z loterią rozpoczyna się kampanią promocyjna pisma wspierająca również jego wizerunek jako nowoczesnego tygodnika poradnikowego dla kobiet.
Twarzą akcji promocyjnej została ponownie aktorka – Katarzyna Skrzynecka.
Kampania reklamowa obejmie TV, radio, prasę oraz Internet.
Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja ZenithOptiMedia.
lipiec
2006
2005
Średni nakład jednorazowy
Sprzedaż ogółem
Średni nakład jednorazowy
Sprzedaż ogółem
Tina
560592
359218
698971
431448
Przyjaciółka
575142
335217
607758
362075
Naj
560795
319530
574460
324188
Pani Domu
612290
311430
463791
210334