Kanał MiniMini ma własny magazyn
Kanał telewizyjny dla dzieci MiniMini wraz z firmą MediaWay oraz
Wydawnictwem Bauer wprowadza na rynek nowy projekt wydawniczy -
wydanie specjalne miesięcznika "Mam Dziecko" zatytułowane
"MiniMini".
Pierwszy numer pisma, które ukazywać się będzie co miesiąc, pojawi się w sprzedaży 9 września br. Magazyn jest skierowany do dzieci w wieku od 2 do 6 lat.
Zawartość "MiniMini" stanowić będą historyjki, zabawy, gry, konkursy i plakaty z bohaterami seriali emitowanych na antenie MiniMini. Dodatkowo w magazynie znajdzie się aktualna ramówka stacji oraz zapowiedzi wybranych hitów miesiąca. Projekt graficzny pisma bazuje na oprawie kanału, a jego motywem przewodnim będzie Rybka MiniMini. Do każdego numeru dodawana ma być płyta z wybranymi odcinkami bajki z bohaterem miesiąca (we wrześniowym numerze "Szczenięce lata Clifforda").
Nakład pierwszego wydania wyniesie 50 tys. egzemplarzy, a magazyn kosztować będzie 6, 99 zł.
"MiniMini" przygotowywany jest przez redakcję miesięcznika "Mam dziecko", a sprzedażą reklam w tytule zajmuje się zespół obsługujący "Mam dziecko".
Kampania reklamowa pisma prowadzona będzie na antenach kanałów MiniMini, TVP, TVN oraz w wybranych tytułach Wydawnictwa Bauer. Kreację we własnym zakresie przygotował wydawca, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.